Sou a: Inici / Hemeroteca / Prova Cangur 2014 a l’ETSAV

Prova Cangur 2014 a l’ETSAV

Dijous 20 de març de 2014

Un any més, l’ETSAV és seu col·laboradora de la PROVA CANGUR. Aquesta prova es realitza simultàniament a nombrosos països d’Europa i va dreçada als alumnes dels darrers quatre anys de l'ensenyament secundari. La prova consisteix en la resolució d’un cert nombre de problemes de matemàtiques. No és pas un examen, és un concurs, que vol ser festiu, i amb el qual es pretén fomentar el gust per les matemàtiques.

Generalment, els nois i nois es preparen per a la prova als seus centres d’origen, però és voluntat dels organitzadors comptar amb seus universitàries per a la seva realització, i l’ETSAV ja fa anys que hi col·labora.

La PROVA CANGUR  es  fa dins el marc de l’organització internacional Le Kangourou sans Frontières i, a Catalunya, l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), filial de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC). Aquest any, només a Catalunya, Andorra i La Franja de Ponent (la zona per a la qual la SCM gestiona la realització de la prova) hi participen més de 19.000 nois i noies. A l’ETSAV n’hi vindran gairebé 400, procedents de deu centres de secundària de Sant Cugat del Vallès.

Més informació a  http://www.cangur.org/