Sou a: Inici / Hemeroteca / L'ETSAV a la London School of Economics

L'ETSAV a la London School of Economics

L'ETSAV a la London School of Economics

El passat 10 de març l'ETSAV va ser present a la prestigiosa London School of Economics en el marc del "Catalan Observatory" i el seminari "Opening up Barcelona to Nature: Transitions on the City’s Edge". La sessió va estar presentada per Josep Maria Gacia (professor de l'ETSAV i la Universitat Newcastle), i amb els ponents Adolf Sotoca (professors de l'ETSAV) i Antoni Vives (3r tinent d'Alcalde de Barcelona). El seminari està sota la càtedra del prestigiós professor Paul Preston.

Al seminari es va tractar la relació de Barcelona amb el Parc de Collserola, i es va presentar "NATURBAN" què prèviament ja van presentar l'Adolf Sotoca i l'Antoni Vives al COAC.

+ info: http://www.lse.ac.uk/europeanInstitute/research/catalanObservatory/events/SEM-Naturban.aspx