Sou a: Inici / Hemeroteca / Exposició RCR Arquitectes al Palau Robert

Exposició RCR Arquitectes al Palau Robert

L'exposició "RCR Arquitectes, Creativitat Compartida" presenta l'obra de l'estudi olotí format a l'ETSAV i integrat per Rafael Aranda, Carme Pigem i Ramon Vilalta, que es podrà visitar del 26 de març al 13 de setembre a la sala 3.
Exposició RCR Arquitectes al Palau Robert

22 març 2015_

En aquesta mostra monogràfica –a cura de Josep Maria Muntaner– es fa un repàs dels 25 anys de la trajectòria de RCR Arquitectes, vinculada "amb els paisatges de la Garrotxa, les pedres volcàniques, els boscos, la llum de la comarca, la proximitat amb els artesans i els industrials. Els tres arquitectes imaginen i construeixen per aconseguir que l'arquitectura aporti quelcom positiu, més enllà d'edificis només funcionals i aquestes arrels es manifesten més lluny del seu territori".

Els tres arquitectes, titulats a l'ETSAV, han rebut nombrosos reconeixements. Són Membres d'Honor del Royal Institute of British Architects (2012), Membres d'Honor del American Institute of Architects (2010), Chevaliers de l'Ordre des Arts et des Lettres de la République Française (2008) i Premi Nacional de Cultura de la Generalitat de Catalunya (2005).

+ info: palaurobert.gencat.cat

arxivat sota: ,