Sou a: Inici / Hemeroteca / 1r Tribunal de TFG a l'ETSAV

1r Tribunal de TFG a l'ETSAV

1r Tribunal de TFG a l'ETSAV

18 juny 2015_ El passat divendres 12 es va celebrar per primer cop el tribunal del Treball Final de Grau (TFG) on tres antigues estudiants de l'ETSAV es van graduar amb molt bons resultats. La Núria Vila, l'Andrea del Cerro i la Raquel Álvarez, amb perfils professionals molt diversos, han seguit l'assignatura troncal TFG del pla 2014 a la vegada que l'optativa Portfolio Construction Design.

El TFG té com a objectiu avaluar el recorregut d'aprenentatge de l'estudiant per tal d'identificar i presentar les seves experteses i perfil professional a través d'un portafoli acadèmic virtual, un portafoli professional tant virtual com físic, i una reflexió i auto-avaluació d'ambdós àmbits.

El TFG es dirigeix des del Departament de Composició i compta amb el suport i guiatge de diferents tutors de la resta de departaments. El proper setembre s'exposaran a la biblioteca els treballs i tot el material produït amb l'objectiu d'iniciar un fons consultable per als futurs estudiants a graduar-se.