Sou a: Inici / Hemeroteca / Expo Pis Pilot: 2x1

Expo Pis Pilot: 2x1

Vols un val 2X1 per anar a veure la exposició del CCCB sobre habitatge?
Expo Pis Pilot: 2x1

Promoció de l’entrada digital  2 x 1 (dues entrades al preu d’una) de l’exposició Pis Pilot. Medellín – Barcelona. Només cal imprimir i presentar el val a les taquilles del CCCB i s'aplicarà el descompte corresponent.

La mostra Pis Pilot. Medellín – Barcelona és una reflexió al voltant de l’habitatge. L’objectiu principal és el desenvolupament de propostes que donin resposta als reptes de l’habitatge i la seva relació amb l’espai públic a escala global mitjançant la selecció de dos contextos concrets, les dues ciutats protagonistes: Barcelona i Medellín.

En aquesta exposició participen cooperatives, estudis d’arquitectura, plataformes, col·lectius, artistes i altres agents (ETSAB, ETSAV, La Salle, ETSAM, IAAC, ESARQ-UIC, Elisava, Columbia University, Fundació UPC, CoAC, FAD Fundació Arrels, PAH, Sostre Cívic, Universidad Pontificia Bolivariana, URBAM-EAFIT, Escuela del Habitat-UNAL, entre d'altres).

VAL 2X1