Sou a: Inici / Hemeroteca / Acte Benvinguda als nous Estudiants

Acte Benvinguda als nous Estudiants

Dilluns 13 de juliol del 2015 a les 9h a la Sala d'Actes de l'ETSAV
Acte Benvinguda als nous Estudiants

Aquest dilluns 13 de juliol del 2015 a les 9:00h a la Sala d'Actes hi haurà l'acte de Benvinguda Institucional als nous estudiants d'estudis d'Arquitectura a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de la UPC.

Enguany l'ETSAV continua tenint la nota d'accés més alta pels Estudis d'Arquitectura de Catalunya, un 8,954.

Es farà una explicació dels trets més rellevants del pla d'estudis de GEArq i del curs d'introducció a l'arquitectura que s'imparteix durant el quadrimestre de tardor als estudiants que iniciïn els seus estudis el proper febrer, amb el nom de
'Descobrir l'Arquitectura'. Posteriorment s'atendran les preguntes i es farà un
recorregut per les instal·lacions de l'escola.

Per accedir i contactar amb l'ETSAV: https://etsav.upc.edu/ca/contact

L'Escola i el Centre de Recerca i Transferència CRITT.

El prototipus RESSÒ, guanyador dels premis d'arquitectura i d'innovació al concurs internacional d'escoles d'arquitectura Solar Decathlon Europe 2014, celebrat a Versalles.

Presentació dels projectes dels estudiants realitzats en els tallers de l'ETSAV, a l'exposició «Pis(o) Pilot(o)» del CCCB, oberta fins el 25 octubre 2015.

Models estructurals elaborats en el curs d'introducció 'Descobrir l'Arquitectura".

Els habitatges universitaris, obra dels arquitectes dataAE + HArquitectes, premiats amb diversos guardons com el ‘Green Building CE’ alemany.