Jornades: 'Hostafrancs i Can Feu (Sabadell), reflexions des de l'ETSAV'

10/09/2015

La Fundació Bosch i Cardellach de Sabadell en farà la presentació els dies 15 i 17 de setembre a les 19h

10 setembre 2015_ La Fundació Bosch i Cardellach de Sabadell, amb la col·laboració de l'Escola d'Arquitectura del Vallès, organitza les jornades:

"Hostafrancs i Can Feu (Sabadell): reflexions des de l'ETSAV"

Aquestes jornades tindran lloc a les 19h a la seu de la Fundació al C/ Indústria, 18 de Sabadell.

Dimarts 15 de setembre:
Reflexions sobre la pregunta: El taller de projectes "Rehabitar, de la casa al carrer"

Dijous 17 de setembre:
Reflexions sobre les respostes: La practica dels estudiants
.

Amb la participació de Pere Fuertes, Ignacio Martinez, Joan Carles Sallas, Roger Sauquet, Arnau Garcia, Alfons Munné, Susana Rubio, Sergi Ruiz, Clara Sánchez, Marc Serra, i Juanjo Vargas.
Moderació a càrrec d'Isabel Vega, coordinadora de la Secció de Territori i Espai Urbà de la Fundació.

+ info: http://fbc.cat/events/2015/09/15/01/jornades-hostafrancs-i-can-feu-reflexions-des-de-letsav-