Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència Arquitectura i Cooperació

Sala d'Actes dijous 15 d'octubre, a les 10:45h
Conferència Arquitectura i Cooperació

14 octubre 2015

Aquest proper dijous a les 10,45h, Base-A ens ofereix la conferència "Arquitectura i Cooperació" per presentar el Programa de Voluntariat 2016 de la UPC.

Base-A és un Grup de Cooperació de la UPC format per un equip d'estudiants d'arquitectura i joves arquitectes en col·laboració amb professionals de l'àmbit social.
El seu objectiu és contribuir a la millora de la societat mitjançant l'arquitectura com a eina de transformació social.

Tindrem l'oportunitat de conèixer tres dels principals projectes que coordinen actualment a Senegal, Marroc i Nepal
i s'anima sobretot als estudiants de l'escola interessats en aquest àmbit a poder conèixer, participar i arribar a formar part d'aquesta experiència de cooperació.

Podeu trobar més info a: