Sou a: Inici / Hemeroteca / Curs de llengua catalana de nivell superior

Curs de llengua catalana de nivell superior

Places disponibles per al curs de llengua catalana de nivell C2 que la Universitat Politècnica de Catalunya organitza dins l'oferta de cursos de primavera.
Curs de llengua catalana de nivell superior

Encara queden places al curs de llengua catalana de nivell superior (nivell C2 del Marc europedu comú de referència) que la Universitat Politècnica de Catalunya organitza dins l'oferta de cursos de primavera del Servei de Llengües i Terminologia.

El curs és semipresencial, té una durada de 75 hores, està obert a tots els públics i permet assolir un nivell avançat en el domini de la llengua catalana. En acabar-lo, els assistents es poden presentar a l’examen oficial per obtenir el certificat oficial d’aquest nivell (juny 2016), homologat per la Generalitat de Catalunya i vàlid, per tant, en el conjunt de l’Administració pública.

S’ofereixen preus especials per a persones vinculades a la UPC i es reconeixen crèdits ECTS i de lliure elecció.

El curs s'inicia el 2 de març de 2016 i acaba el 25 de maig de 2016.

Informació i inscripcions: