Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència "Una visión holística sobre la ciudad y el territorio"

Conferència "Una visión holística sobre la ciudad y el territorio"

Dijous 10, a les 10:30 a la Sala d'actes mostrarem el projecte guanyador del concurs "Powering transformation" de ASA
Conferència "Una visión holística sobre la ciudad y el territorio"

9 març 2016

El proper dijous 10 mostrarem el projecte guanyador del concurs "Powering transformation" impulsat i organitzat per l'Associació de Sostenibilitat i Arquitectura (ASA) en el marc del congrés internacional WSB14barcelona.
La conferència, "Una visión holística sobre la ciudad y el territorio", serà presentada per Teresa Batlle, arquitecta i presidenta de l'ASA i coordinadora del concurs.

Susana Moreno i Francisco Javier Gonzalez, arquitectes i professors de la Universidad Europea de Madrid explicaran el seu projecte guardonat amb el Primer Premi Powering Transformation.

El concurs internacional es va convocar durant el curs 2013-2014 amb l'objectiu de presentar-se en el congrés
World Sustainable Building 2014 de Barcelona. Els projectes havien d’aportar una visió global sobre el territori,
la ciutat i l’edificació des de cinc criteris: la interescalaritat, la multidisciplinarietat, la interactivitat,
la horitzontalitat i la innovació en sostenibilitat. Es van rebre 48 propostes de 14 països i 30 universitats diferents
amb la participació de 128 professors i 313 estudiants. El projecte que es presenta posa de manifest els principals reptes que ens afecten als arquitectes.

Esperem que sigui del vostre interès,
salutacions