Sou a: Inici / Hemeroteca / KPF Traveling Fellowship 2016

KPF Traveling Fellowship 2016

S’ha obert el concurs per a participar a les beques «KPF Traveling Fellowship», juntament a 26 universitats de prestigi d’arreu del món.
KPF Traveling Fellowship 2016

11 març 2016_

L’estudi d'arquitectura KPF de Nova York ens ha fet arribar la convocatòria de la beca The Kohn Pedersen Fox Traveling Fellowship 2016, adreçada a estudiants matriculats en qualsevol dels plans d'estudis que s'imparteixen a l'ETSAV. Els candidats hauran de:

• Tenir pendents entre 30 i 60 crèdits ECTS per a acabar la seva titulació, durant el curs acadèmic 2016-2017.
  • Lliurar un portfoli, seguint els criteris de la convocatòria, a l’oficina de Relacions Internacionals de l'ETSAV en el seu horari d’obertura habitual, abans del 30 de març.

Un jurat format per professors d’aquesta escola es reunirà el dia 1 d'abril i seleccionarà fins a dos portfolis, que s’enviaran al despatx en qüestió per a competir amb estudiants d'escoles d'arreu del món. El jurat pot declarar el concurs desert. Els estudiants seleccionats hauran de signar la seva conformitat el mateix dia 1 d'abril.

El guanyador del concurs es donarà a conèixer durant el mes d'abril i rebrà una subvenció de 10.000 USD per a viatjar a les destinacions de la seva elecció, en el termini màxim d'un any.

Bases de la convocatòria: The Kohn Pedersen Fox Traveling Fellowship 2016

arxivat sota: , ,