Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència "La tarea del arquitecto" per Victor López Cotelo

Conferència "La tarea del arquitecto" per Victor López Cotelo

Dimarts, 12 d'abril, a les 10:30h, a la Sala d'Actes ETSAV, dins Cicle de Cultura
Conferència "La tarea del arquitecto" per Victor López Cotelo

És una gran ocasió poder comptar amb la presència d'un arquitecte de prestigi com Víctor López Cotelo a l'escola dins del Cicle de Cultura el proper dimarts 12 a l'Espai Docent Comú.

Víctor López Cotelo ha estat guardonat amb el Premi d'Arquitectura Espanyola 2015 pel projecte de rehabilitació de l'antic hospital militar avui convertit en l'Escola d'Arquitectura de Granada, projecte que -entre d'altres- ens presentarà a la seva conferència "The Task of the Architect", ponència que conduirà en anglès.

Víctor López Cotelo, nascut a Madrid el 1947, va acabar els seus estudis d'Arquitectura el 1969 a l'ETSAM. De 1970 a 1972 va treballar a Múnic i des de 1972, tornant d'Alemanya, va treballar a l'estudi d'Alejandro de la Sota fins el 1979. A partir d'aleshores inicià la seva activitat professional pròpia que l'acompanya fins avui. El 1982 es vincula com a docent a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid com a professor de projectes. El 1993 és professor convidat per la Technische Universität München i el 1995 és nomenat Catedràtic de Projectes i Intervenció en el Patrimoni de la mateixa. Actualment és membre de l'Acadèmia de les Arts de Berlin i membre de l'Acadèmia Bàvara de Belles Arts. La seva activitat professional ha estat reconeguda amb nombrosos premis i ha realitzat múltiples conferències, seminaris, exposicions i projectes tant a nivell nacional com internacional des de l'Estudi López Cotelo que dirigeix.

Organitza: Etsav Cultura, IASAP i Departament de Teoria i Història.