Sou a: Inici / Hemeroteca / La professora Anna Puigjaner, finalista a Harvard

La professora Anna Puigjaner, finalista a Harvard

Anna Puigjaner, del grup de recerca HABITAR, és finalista del Wheelwright Prize 2016 que atorga anualment la Harvard Graduate School of Design, pendent de la decisió final del Jurat.
La professora Anna Puigjaner, finalista a Harvard

16 abril 2016_

Forma part de la llista de quatre finalistes per la tesi doctoral llegida el 2015 dins el programa de Projectes Arquitectònics de la UPC amb el títol Kitchenless City: Architectural Systems for Social Welfare

La Graduate School of Design de la University of Harvard (GSD), a Cambridge, MA ha anunciat els finalistes del Wheelwright Prize 2016, amb una beca de 100.000$ atorgada anualment a un arquitecte per a finançar un format de recerca arquitectònica que es basi en el viatge. El premi arriba a la quarta edició com a concurs internacional obert, si bé es va originar com a beca de viatge el 1935. El 2013, la Harvard GSD va transformar el premi en una plataforma per a promoure noves formes de recerca arquitectònica basades en les relacions transculturals.

Enguany, el jurat del Wheelwright Prize ha revisat prop de 200 sol·licituds procedents de 45 països i ha seleccionat quatre finalistes que provenen d'Itàlia, Espanya i Xile. Els finalistes han estat convidats a la Harvard GSD per tal de presentar les seves propostes de treball i recerca. Les presentacions es duran a terme el 20 d'abril de 2016 en un acte públic. El jurat està format per Eva Franch, Jeannie Kim, Kiel Moe, Rafael Moneo i Benjamin Prosky.

arxivat sota: , , ,