Sou a: Inici / Hemeroteca / Els professors Núria Salvadó i Roger Sauquet, finalistes en recerca a la XIII BEAU

Per primera vegada a la Biennal espanyola, s'ha introduït una modalitat de recerca que vol reconèixer un canvi en la manera de treballar dels arquitectes. El projecte finalista ha estat realitzat conjuntament amb la Universitat Rovira i Virgili.

16 abril 2016_

El projecte de recerca becat pel Banco de Santander i l'Ajuntament de Salou:

La Av. Carles Buigas de Salou: estrategias de regeneración urbana.
Estudio y propuestas de actuación en un área turística de la costa mediterránea española.

desenvolupat pels grups de recerca HABITAR UPC —amb els professors investigadors Núria Salvadó i Roger Sauquet—, GRATET i [RUM]LAB, de la Universitat Rovira i Virgili, ha resultat finalista de la XIII Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo BEAU, dins la I Convocatòria de Recerca.

La modalitat de Recerca vol reflectir un canvi en la manera de treballar dels arquitectes, valorant la capacitat per a investigar i abordar solucions, així com les transferències socials i tècniques que l'arquitectura i l'urbanisme estableixen amb la societat, proporcionant un avanç tècnic d'acord amb el territori i l'entorn cultural en què s'assenten.

El jurat del premi ha estat format per Javier Martín, Subdirector General de Arquitectura y Edificación. Ministerio de Fomento; Begoña Díaz-Urgorri, Juan Domingo Santos i Carmen Moreno, Codirectors de la XIII BEAU.

arxivat sota: , , , ,