Gausarch: un dels millors pavellons fets dins l'àmbit acadèmic

07/09/2016

El pavelló Gausarch entre els millors pavellons executats en escoles d'arquitectura d'arreu del món, segons ArchDaily

7 setembre 2016

Des de l'any passat, la comunitat d'ArchDaily fa un recull dels millors projectes construïts dins l'àmbit acadèmic. Aquest any ha triat 36 projectes de 20 països diferents per mostrar-los a la seva web.

El pavelló Gausarch,  realitzat a l'ETSAV dins el TAP PUd Gausacs 2.0 el quadrimestre de primavera passat és inclòs en aquesta llista de construccions. Per aquest prototipus, l'equip buscava generar el mínim volum necessari per al grup de castellers de Sant Cugat. L'espai dissenyat és suportat mitjançant aire pressuritzat, intentant mantenir  unes condicions de pressió i humitat a l'interior comfortables per l'exercici físic. L'estructura bàsica és feta de pellets i residus plàstics obtinguts d'indústries de la zona.

Més informació: