Sou a: Inici / Hemeroteca / Conferència de Base-A. Arquitectura i Cooperació: Nepal, India, Senegal

Conferència de Base-A. Arquitectura i Cooperació: Nepal, India, Senegal

Dijous 13 octubre, 10:30h, a la sala d'actes de l'ETSAV
Conferència de Base-A. Arquitectura i Cooperació: Nepal, India, Senegal

9 octubre 2016

El proper dijous dia 13 d’octubre tindrà lloc una conferència del grup de cooperació de la UPC, Base-A, on s’explicarà l’experiència de les estudiants que han estat realitzant tasques de cooperació internacional. També s’explicarà qui són i com treballa Base-A, aquest grup d’estudiants i joves arquitectes que col·laboren amb els profesionals de l'àmbit social. Es presentaran tres projectes en els que estan treballant actualment a Senegal, Nepal i la Índia. Un dels objectius de la conferència és que aquells alumnes de la ETSAV interessats en el tema puguin participar d'aquesta experiència dins de l'àmbit de la cooperació.