Sou a: Inici / Hemeroteca / II Concurs PFC Arquitectura ASEMAS 2016

II Concurs PFC Arquitectura ASEMAS 2016

Convocatòria oberta fins el 21 de desembre.
II Concurs PFC Arquitectura ASEMAS 2016

23 novembre 2016

ASEMAS Mutua de Seguros y Reaseguros a Prima Fija convoca la II Edició del Concurs PFC ASEMAS de Projectes Final de Carrera d'Arquitectura, amb la finalitat d'oferir suport als joves arquitectes espanyols, incentivant el reconeixement de la qualitat i competència professional, així com posar en valor els seus projectes professionals per dotar-los d'eines més sòlides de cara a la seva incorporació al món laboral.

Poden incriure-s'hi tots els alumnes quehagin superat amb èxit la convocatòria de PFC entre el 1 de novembre de 2014 i el 21 de desembre de 2016 a qualsevol universitat d'arquitectura dins l'àmbit nacional. El plaç d'inscripció serà fins el 21 de desembre de 2016.

El primer premi està dotat de 6000€, i dos accèssits de 2000€, i una selecció de projectes destacats seran publicats a la pàgina web d'ASEMAS.

Més informació: http://www.asemaspfc.es/

arxivat sota: ,