Sou a: Inici / Hemeroteca / Campus Run Sant Cugat

Diumenge, 26 febrer, 11:30h, sortida des de l'Hospital General de Catalunya
Campus Run Sant Cugat

9 gener 2017

Diumenge, 26 de febrer de 2017, a les 11:30h, cursa solidària de 7km al voltant de Sant Cugat. Sortida des de l'Hospital General de Catalunya.

Puntuació per facultats.

Preu: 8€ (7+1 solidari)

Recorregut: Sortida Hospital General de Catalunya: Josep Trueta, Av. Vilanova, Passeig del Nard, c. Mallorca, Camí Sant Cugat-Papiol, Avda. Montserrat Roig, c. Josep Irla, BV-1462, c. Ramon Llull, c. Prat de la Riba, c. Josep Irla, Avda. Montserrat Roig, Josep Trueta.

Donatius de l'acte per a El Talleret, servei d’acollida on dones que estan embarassades o tenen nens que no han pogut accedir a l’escola bressol, en haver nascut més enllà de la data d’inscripció, comparteixen la seva vida, experiències, pors, alegries… Realitzen unes feines manuals que són un mitjà per trobar-se i tenir una tasca en comú. A més, les dones reben una beca econòmica per la seva participació en el projecte. A banda de la venda dels productes elaborats, el projecte ajuda a fer una major difusió de la feina que es fa i sensibilitza la societat sobre la realitat d’aquest col·lectiu.

Informació: jjavierjauregui@gmail.com (629406454)

Inscripcions i cronometratge: xipgroc.cat