Sou a: Inici / Hemeroteca / Convocatoria Arquía/Becas 2017

Convocatoria Arquía/Becas 2017

Data límit d'admissió d'inscripcions, 2 de maig de 2017 a les 12:00h del migdia.
Convocatoria Arquía/Becas 2017

19 gener 2017

La fundació Arquia convoca l'edició 2017 de les Beques Arquia:

-XVIII Edició de beques pràctiques en estudis europeus d'arquitectura: 20 beques destinades a la realització de pràctiques en els estudis d'Arquitectura i en l'Administració Pública, dirigides a estudiants que hagin obtingut el 60% de crèdits de la carrera i estiguin matriculats en el curs 2015/2016, i a arquitectes amb menys d'un any de titulació procedents d'Escoles espanyoles d'Arquitectura o que hagin obtingut el títol fora del país i homologat a Espanya.

-III Edició de beques pràctiques en l'administració pública, ministeri de foment, direcció general d'arquitectura, vivenda i sòl: 3 beques per a estudiants d'arquitectura i joves arquitectes destinades a la realització de pràctiques professionals en l'Administració Pública.

-V Edició de beques pràctiques Fundació Metròpoli: 2 beques dirigides a joves arquitectes interessats en Urbanisme i Desenvolupament de la Ciutat.

Dotació econòmica i duració:

-Beques en estudis europeus: 7000€ (nacionals) i 9000€ (internacionals). 6 mesos.

-Beques en l'administració pública: 7000€. 6 mesos (ampliables als 14000€ en el cas de renovació per 6 mesos més).

-Beques Fundació Metròpoli: 7000€. 6 mesos (ampliables als 14000€ en el cas de renovació per 6 mesos més).

La data límit d'admissió d'inscripcions acaba el 2 de Maig de 2017 a les 12h del migdia.

Més informació: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/becas/Convocatoria?anyo=2017

arxivat sota: , ,