Sou a: Inici / Hemeroteca / La convocatòria RecerCaixa 2016 ha seleccionat un projecte del grup HABITAR

La convocatòria RecerCaixa 2016 ha seleccionat un projecte del grup HABITAR

El projecte de recerca 'El menjar i l'espai públic urbà. Barcelona, com a cas d'estudi' ha obtingut un dels 18 ajuts concedits en la convocatòria d'enguany.
La convocatòria RecerCaixa 2016 ha seleccionat un projecte del grup HABITAR

14 març 2017_

L'Associació Catalana d'Universitats Públiques, ACUP, juntament amb la fundació Obra Social La Caixa han fet públics avui els projectes seleccionats a la convocatòria RecerCaixa 2016. Es tracta d'una convocatòria competitiva d'ajuts a la recerca que finança projectes desenvolupats per investigadors de les universitats i centres de recerca de Catalunya.

El grup de recerca HABITAR, dirigit per Xavier Monteys i Magda Mària, i format per professors del departament de Projectes Arquitectònics de l'ETSAV, és responsable d'un dels 18 projectes finançats en aquesta edició —l'únic de la UPC— d'entre un total de 205 propostes avaluades mitjançant un peer review. El projecte porta per títol:

El menjar i l'espai públic urbà. Barcelona, com a cas d'estudi

La proposta s'ha inclòs en la modalitat de polítiques públiques, dins l'apartat L'articulació de la vida a les ciutats: impacte de l'espai urbà en la vida de les persones.

La primera edició de la convocatòria RecerCaixa va ser el 2010, any en el qual el grup HABITAR va obtenir també finançament per a un projecte de recerca amb el títol Rehabitar: la casa, el carrer, la ciutat. L'enhorabona als integrants del grup de recerca!

Per a més informació obrasociallacaixa.org