Sou a: Inici / Hemeroteca / Beques aprenentatge DEAV

Termini de sol·licitud fins dia 3 de febrer
Beques aprenentatge DEAV

2 febrer 2017

El termini per sol·licitar una de les beques d'aprenentatge de la DEAV acaba divendres dia 3 de febrer.

Aquest quadrimestre, la DEAV compta amb quatre beques de cinc hores en les quals us convidem a participar.
La beca consistirà a realitzar un horari d'atenció a l'estudiant a l'oficina de la DEAV. Es realitzaran tasques com l'assessorament de l'alumnat, venda i lloguer de material, juntament amb la gestió del Correu i actualització de les xarxes socials de la DEAV entre altres tasques.

Per a realitzar la sol·licitud s'ha d'accedir a l'enllaç adjunt i omplir el formulari amb tota la informació sol·licitada, a més, hauríeu d'enviar el CV i una carta de motivació a la DEAV en el e-maildelegacio.etsav@upc.edu

Per fer la sol·licitud heu d'accedir al portal de beques de col·laboració de la UPC:

Els codis de les beques de delegació de l'ETSAV són els: 647, 648, 649, 650 i caldrà que us apunteu a les 4 convocatòries per poder optar a totes elles. Per altra banda cal remarcar que el responsable és en FRANCISCO VALLVERDU BAYES de la universitat de telecomunicacions que figura com unitat: TEORIA SENYAL I COMUNICACIONS, fet que espero que no us hagi portat a cap confusió. Dins la convocatòria podreu veure que figuren com ETSAV_01_5h de la 01 a la 04.

arxivat sota: ,