Sou a: Inici / Hemeroteca / I convocatòria d'ajudes a l'estudiant d'arquitectura

I convocatòria d'ajudes a l'estudiant d'arquitectura

Inscripcions a la convocatòria fins el 2 de març 2017 a les 12 del migdia
I convocatòria d'ajudes a l'estudiant d'arquitectura

16 febrer 2017

Arquia/social, iniciativa d'Arquia Banca, gestionada per la Fundació Arquia llança el programa d'Ajudes a l'Estudiant. La I convocatòria ofereix als estudiants d'arquitectura matriculats en universitat púbiques, la possibilitat d'aconseguir una ajuda a la matrícula sota criteris d'igualtat, mèrit i aptitud, amb la finalitat de facilitar els medis per permetre l'inici i la continuació dels seus estudis d'arquitectura a aquelles persones que, per la seva situaciño actual, tenen dificultats en pagar el cost de la matrícula o necessitats especials.

Es concediran 70 ajudes a la matrícula de 500€ per a estudiants dels estudis universitaris d'arquitectura, matriculats en una universitat pública del territori espanyol i que, no essent beneficiaris de cap tipus d'ajuda, cumpleixin amb els requisits consultables en les bases de la convocatòria.

L'adjudicació de les ajudes es durà a terme de forma automatitzada segons l'ordre de relació establert per un coeficient individualitzat resultat de la parametrització establerta en les bases de la convocatòria dels factors econòmics, acadèmics i personals de cada un dels participants.

Les inscripcions a la convocatòria es poden realitzar en l'apartat d'arquia/social a la web d'Arquia Banca fins el 2 de març de 2017 a les 12 del migdia.

Més informació: http://www.arquia.es/social/eu/ayudas_estudiantes/Convocatoria/Index/1

arxivat sota: , , ,