Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs ISOVER Multi-Confort House 2017

Concurs ISOVER Multi-Confort House 2017

Estudiants de l'ETSAV guanyen el 2n premi de la fase nacional del concurs ISOVER Multi-Confort House 2017
Concurs ISOVER Multi-Confort House 2017

23 maig 2017

L'exercici final de curs de l'assignatura optativa Arquitectura Bioclimàtica impartida al Quatrimestre de Tardos 2016-17 realitzat pels alumnes de l'ETSAV Marta Trillo, Marina Pina i Mireia Magrans ha obtingut el segon premi de la fase nacional del Concurs ISOVER Multi-Confort House 2017 entre els treballs presentats per Escoles d'arquitectura de tota Espanya i viatjaran, acompanyades pel professor Enrique Corbat, coordinador de l'assignatura, per competir amb el seu projecte amb d'altres Universitats de tot el mon a la fase Internacional que enguany tindrà lloc a Madrid.

És la sisena vegada consecutiva que la nostra escola competeix en aquest prestigiós concurs sent en totes elles guardonada amb algun dels primers premis.

Més informació: https://www.isover.es/fotos-concurso-estudiantes-multi-comfort-house-2017-fase-nacional

arxivat sota: , , ,