Sou a: Inici / Hemeroteca / Barcelona Design Week 2017

Del 6 al 14 de juny, a Barcelona
Barcelona Design Week 2017

25 maig 2017

La Barcelona Design Week, aquest any, té lloc del 6 al 14 de juny i té un programa amb més de 100 activitats entre les que destaquen el Talent Show i el Congrés de la BDW.

El Congrés es divideix en dos blocs:

12 de juny: People and Purpose

Es vol trobar la resposta a les següents preguntes. Com resoldre problemes complexos, estratègics i ambigus a través d'enfocaments centrats en les persones?, com el disseny s'integra en les organitzacions per tenir un impacte positiu en el món?, com dissenyar solucions tenint en compte les necessitats de les diferents parts, ja siguin empresaris, usuaris, governants o ciutadans?

Ponents: Denis Weil - Degà del Institute of Design Chicago, Pamela Mead - Responsable de Disseny HERE, Josuha Tabak -Market Researcher Facebook, Caitlin Sanford - UX Researcher Facebook, Luis Arnal - CEO & Fundador de Insitum Mexico i com a moderador Yoel Lenti.

13 de juny: Sustainable Transformation by Design

S'abordarà la Transformació Sostenible, en què de manera equilibrada interactuen tres pilars fonamentals: el desenvolupament econòmic, el desenvolupament social i el respecte al medi ambient i l'entorn.

Ponents: Jonas Martens - CEO de Better Future Factory, Emma Van Der Leest - Co-fundadora de BlueCityLab i Garman Lleó - CEO i Fundador de Exipple.

Tots dos blocs tindran lloc a Disseny Hub Barcelona de 9:30h a 13:30h. Els alumnes, gràcies al codi promocional "ESTUDIANT" que hauran d'introduir al moment de comprar l'entrada, obtindran un 50% de descompte.

Més informació: https://barcelonadesignweek.com/es/#/

arxivat sota: ,