Sou a: Inici / Hemeroteca / La 18a edició del Premi UPC per a una futura estudiant de l'ETSAV

La 18a edició del Premi UPC per a una futura estudiant de l'ETSAV

La Cristina Sobrado ha estat guanyadora de la categoria de CFGS al 18è Premi UPC. «Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia».
La 18a edició del Premi UPC per a una futura estudiant de l'ETSAV

La UPC ha posat en marxa aquest curs 2016-2017 la 18a edició del Premi UPC «Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia» amb l'objectiu de premiar els millors treballs de recerca de batxillerat i de cicle formatiu de grau superior, CFGS, realitzats per alumnat d'arreu de Catalunya en les àrees d'expertesa i coneixement de la Universitat.

El jurat, reunit el 27 de juny de 2017, ha acordat per unanimitat atorgar el Premi al millor projecte de CFGS al treball elaborat a l'EA Massana, de Barcelona, i tutoritzat per la Marta Ferré:

Interespacios urbanos. Casa fábrica Raimar i Ribas
de Cristina Sobrado

Es tracta d'una proposta de recuperació d'un passatge d'illa al barri del Raval, de Barcelona, per a altres usos i com a espai connector que permeti la millora de la qualitat de vida de l'àmbit.

El premi esta dotat amb una tablet i una beca de gratuïtat de tots els crèdits matriculats per primera vegada durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis i consorciats de la UPC, sempre que s’hagi obtingut plaça a través del procés de preinscripció i selecció corresponent. La tutoria del treball es premia amb un llibre electrònic i amb la inscripció gratuïta a un curs EXPLORA de l'Exploratori dels Recursos de la Natura. El centre d'ensenyament serà premiat amb la participació d'una de les seves classes o grups de CFGS a la propera edició de la Fira del Coneixement de Berga.

El Premi també té com a objectiu premiar la incorporació de la dimensió sostenibilista que es realitza en aquest àmbit des de les aules de secundària. El Premi vol així fomentar el valor de la sostenibilitat, aplicat a la concepció i al desenvolupament dels projectes de recerca elaborats per l'alumnat de secundària, atesa la sostenibilització curricular present a totes les titulacions que imparteix la UPC.

[+ Info]

arxivat sota: , ,