Sou a: Inici / Hemeroteca / Concurs d'arquitectura IsArch per a estudiants

Concurs d'arquitectura IsArch per a estudiants

IsArch és una plataforma sense ànim de lucre per a incentivar el debat entre joves arquitectes. El concurs compta amb un jurat internacional i diversos premis a les millors propostes.
Concurs d'arquitectura IsArch per a estudiants

Ha arribat a l'escola la convocatòria del concurs d'arquitectura per a estudiants IsArch. IsArch és una plataforma sense ànim de lucre enfocada a incentivar el debat internacional entre joves arquitectes. Per aquesta edició compten amb un jurat format per UNStudio, Tomislav Dushanov (Herzon & de Meuron), Joshua Prince-Ramus (REX), FALA, Flores Prats Architects, Alexandros Kallegias (Zaha Hadid architects).

D'acord amb les bases del concurs, "els premis IsArch, són uns premis internacionals dirigits a estudiants d'arquitectura. Es creen amb la finalitat de configurar una plataforma per a la difusió i el debat de les solucions aportades pels alumnes d'arquitectura dins del marc de la universitat.

"Els Premis es convoquen amb l'objectiu d'impulsar els corrents d'avantguarda i reconèixer la qualitat en els nous camins d'investigació que es troben encara en una fase embrionària dins de les universitats. El certamen serveix per a projectar en un àmbit internacional els treballs més enllà de l'estricta relació entre professor i estudiant. IsArch implica un acostament i col·laboració entre diferents metodologies d'aprendre i ensenyar arquitectura de les diferents universitats que participin al certamen.

"Aquesta col·laboració propicia una reflexió oberta, essencial per avançar en els nous coneixements arquitectònics. Els premis IsArch volen encoratjar als més joves en el debat arquitectònic des del seu particular punt de vista. IsArch proposa els Premis amb l'objectiu de recolzar a la creativitat dels nous talents emergents i promoure el debat entre els diferents estudiants que se sumeixen a la iniciativa".

Sempre d'acord amb les bases, s'ofereix un primer premi de 3.000 €, un segon premi de 2.000 €, un tercer premi de 1,000 €, 10 mencions d'honor i 30 finalistes.

[+ Info a les bases]

La informació continguda en aquesta notícia ha estat remitida a l'ETSAV per IsArch i és responsabilitat de la mateixa plataforma que convoca el concurs.