Sou a: Inici / Hemeroteca / Vols formar part del 48h Open House BCN 2017?

Vols formar part del 48h Open House BCN 2017?

Al 48h Open House Barcelona ja tenen oberta la convocatòria pels voluntaris que els acompanyaran durant la 8a edició del festival. VOLS 48h Open House Barcelona?
Vols formar part del 48h Open House BCN 2017?

20 setembre 2017_ L'ETSAV porta col·laborant amb el 48h Open House Barcelona des de l'inici del festival, ara fa 7 anys. Com cada any, convidem a tothom a adherir-se al voluntariat del festival. Per formar-ne part només cal que, com tots nosaltres, t’apassioni el projecte, disposis d’unes hores un o els dos dies de festival, i tinguis moltes ganes de contribuir i ajudar a la família #VOLSOHB en la difusió de l’arquitectura de Barcelona i de les ciutats convidades.

Per tal de poder realitzar la convalidació de crèdits, caldrà que els / les estudiants us inscriviu mitjançant un formulari i indiqueu que sou estudiants de l'ETSAV. Se us assigna un edifici i un rol segons les vostres preferències i inquietuds, feu un treball previ de recerca, realitzeu una visita en exclusiva a l'edifici amb els arquitectes, propietaris, guies especialitzats, etc. i, per últim, assistiu al festival durant el cap de setmana (se us demana fer 2 torns –matí i tarda– per tal de convalidar crèdits).

Ser voluntari del festival del 48h Open House Barcelona és formar part de la família Open House i donar suport a una iniciativa que apropa l’arquitectura a la ciutadania i al públic  en general.  El festival d’arquitectura de Barcelona compta cada any amb el suport de al voltant d’un miler de voluntaris, que amb la seva col·laboració fan possible la participació de més de 175 edificis i la cobertura a totes les visites, activitats i actes que es desenvolupen en el marc del festival.

[+ Informació]