Sou a: Inici / Hemeroteca / Curs 'Paisatge i acció. Una mirada sobre l’escenografia contemporània'

Curs 'Paisatge i acció. Una mirada sobre l’escenografia contemporània'

Inscripcions obertes pel curs de l'Institut d'Humanitats de Barcelona que tindrà lloc del 5 febrer al 19 març 2018.
Curs 'Paisatge i acció. Una mirada sobre l’escenografia contemporània'

19 gener 2018_ L'Institut d'Humanitats de Barcelona en col·laboració amb l'Institut del Teatre i CCCB ofereix del 5 febrer al 19 març 2018 un nou curs 'Paisatge i acció. Una mirada sobre l’escenografia contemporània', dedicat a explorar el territori que transita l’escenògraf, un artista transfronterer que treballa a mig camí entre les arts performatives i les arts plàstiques.

El curs pretén explorar el territori a partir de la reflexió sobre conceptes clau com el personatge, la matèria, el buit, la revelació, el paisatge, la instal·lació o l’acció.

Les set sessions del curs permetran conèixer l’amplitud de la seva activitat que combina el joc amb la llum i el so, la projecció d’estructures i d’espais efímers, el vídeoart, el disseny de vestuari a la recerca d’un llenguatge expressiu i la invenció d'un paisatge que contingui i inspiri l’acció en viu.

Horari

5, 12, 19 i 26 febrer, 5, 12 i 19 març 2018