Sou a: Inici / Hemeroteca / Lliçó inaugural ETSAV: José Manuel Naredo

Lliçó inaugural ETSAV: José Manuel Naredo

L'economista, estadista i professor ad honorem de l'ETSAM imparteix la conferència inaugural del curs 2017-2018, el dijous 15 de febrer a les 10:30h a la sala d'actes.
Lliçó inaugural ETSAV: José Manuel Naredo

L'Escola d'Arquitectura del Vallès es complau en presentar la lliçó inaugural del curs 2017-2018

Incidencia de los modelos inmobiliarios
en el metabolismo urbano y el territorio
José Manuel Naredo

que tindrà lloc el dijous 15 de febrer a les 10:30h a la sala d'actes de l'escola.

José Manuel Naredo és economista i estadista. Està considerat com una de les autoritats mundials en Economia Ecològica. Té una llarga experiència com a lliurepensador que combina reflexions de fons sobre els fonaments del pensament econòmic amb anàlisis concrets sobre temes que abasten des del seguiment de la conjuntura econòmica relatives a aspectes patrimonials, fins el funcionament dels sistemes agraris, urbans i industrials i de la seva relació amb els recursos naturals i el territori.

Actualment, està vinculat com a professor ad honorem al Departament d'Urbanística i Ordenació del Territori de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la Universidad Politécnica de Madrid, després d'haver destacat com a predictor i analista de les bombolles especulatives borsàries i immobiliàries i la seva incidència territorial, així com de treballs sobre el metabolisme urbà i l'ocupació del sòl, en nombroses publicacions.