Convocatòria mobilitat a Espanya (curs 2018-19)

16/02/2018

Convocatòria oberta de les beques de mobilitat SICUE 2018-19. Termini de lliurament de sol·licituds: del 13 de febrer al 13 de març de 2018

El programa SICUE ofereix als estudiants de grau la possibilitat de realitzar estades d'intercanvi a altres universitats espanyoles.

SICUE (Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios Españoles) és un programa de mobilitat acadèmica establert per la Conferència de Rectors de les Universitats espanyolesMitjançant aquest programa, els estudiants d'universitats espanyoles poden realitzar part dels seus estudis en qualsevol de les altres universitats espanyoles amb les que el seu centre tingui establert conveni, amb la garantia de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d'adequació al seu perfil curricular.

Les places són per un semestre (5 mesos) o per a un curs acadèmic (9 mesos). Consulta les durades que s'ofereixen per a cada titulació al llistat de destinacions.

El període de sol·licituds per a la propera convocatòria serà del 13 de febrer al 13 de març de 2018

Informació i sol·licituds: https://www.upc.edu/sga/es/movilidad/movilidad-nacional-sicue/Convocatoria18-19/Solicitud