Sou a: Inici / Hemeroteca / Call for papers JIDA'18

Call for papers JIDA'18

22 i 23 de novembre a l'escola EINA-UNIZAR (Saragossa). Presentació abstracts fins 21/05/2018.
Call for papers JIDA'18

JORNADES SOBRE INNOVACIÓ DOCENT EN ARQUITECTURA JIDA’18

Les Jornades JIDA (Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura) són un punt de trobada obert a tots els membres professionals de la docència que desenvolupen iniciatives innovadores en el camp de l'ensenyament de la Arquitectura. El seu objectiu és donar a coneixer i intercanviar inquietuds i experiències docents en el marc de les diferents disciplines arquitectòniques. Les jornades aspiren a convertir-se així en un espai de debat que reuneixi pràctiques pedagògiques i punts de vista diversos de les múltiples Escoles d'Arquitectura, nacionals i internacionals.

Les jornades són acollides cada d'any per una escola diferent; les primeres van tenir lloc a Barcelona, València i Sevilla. Les actes anteriors estan indexades al Thomson-Reuters Conference Proceedings Citation Index - Web of Science Core Collection (former ISI Proceedings).

Les sisenes Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura (JIDA'18) tindran lloc els dies 22 i 23 de novembre a l'escola EINA-UNIZAR (Saragossa).

Més informació: http://revistes.upc.edu/ojs/index.php/JIDA

Contacte: gilda.rima@upc.edu