Sou a: Inici / Hemeroteca / KPF Traveling Fellowship 2018

KPF Traveling Fellowship 2018

S’ha obert de nou el concurs per a participar a les beques «KPF Traveling Fellowship», juntament a altres 25 universitats de prestigi d’arreu del món
KPF Traveling Fellowship 2018

L’estudi d'arquitectura KPF de Nova York ens ha fet arribar la convocatòria de la beca The Kohn Pedersen Fox Traveling Fellowship 2017, adreçada a estudiants matriculats en qualsevol dels plans d'estudis que s'imparteixen a la UPC (ETSAV + ETSAB). Els candidats de l'ETSAV hauran de:

• Tenir pendents entre 30 i 60 crèdits ECTS per a acabar la seva titulació, durant el curs acadèmic 2017-2018.
  • Lliurar un portfoli, seguint els criteris de la convocatòria, a l’oficina de Relacions Internacionals de l'ETSAV en el seu horari d’obertura habitual, abans del divendres 23 de març.

Un jurat format per professors de l'escola seleccionarà un portfoli, per a competir amb estudiants d'escoles d'arreu del món. El jurat pot declarar el concurs desert. Els estudiants seleccionats hauran de signar la seva conformitat el mateix dia.

El guanyador del concurs es donarà a conèixer durant el mes de maig i rebrà una beca de 10.000 USD per a viatjar a les destinacions de la seva elecció, en el termini màxim d'un any.

Bases de la convocatòria: The Kohn Pedersen Fox Traveling Fellowship 2018.