Sou a: Inici / Hemeroteca / Salvem Collserola - PUD

Salvem Collserola - PUD

Encàrrec de l'Ajuntament de Sant Cugat de realitzar un equipament de prevenció activa contra incendis a Collserola.
Salvem Collserola - PUD

Els estudiants del taller de projectes PUD de l'ETSAV hem rebut l’encàrrec de l'Ajuntament de Sant Cugat de construir un equipament de prevenció activa contra incendis en la parcel·la de Ca Castillo, al Parc de Collserola.

Un incendi suposaria que unes 20.000 persones perdessin la seva llar i un cost de més de 3.000 milions €. Mentre que la prevenció mitjançant el pasturatge d'ovelles (silvipastura) suposaria un 10% de la despesa en extinció si l'àrea s'incendiés.

La solució proposada és la construcció d'un primer prototip de cobert d'aproximadament 150 m2 per allotjar 150 ovelles, que es podrà anar reproduint en tota l'extensió del parc. Aquest estarà auto-gestionat i auto-construït per estudiants.”

Més informació: http://salvemcollserola.weebly.com

També pots seguir aquest projecte a:

Empreses col.laboradores:

Applus (www.applus.com/es)  - Fustes Gabarró (www.gabarro.com) - Escofet (www.escofet.com)