Sou a: Inici / Hemeroteca / Convocatòria mobilitat a Xina 2018-19

Convocatòria mobilitat a Xina 2018-19

S'ha obert la convocatòria de places per realitzar estades a la Xina al curs 2018-2019. Termini de presentació: del 20 de març al 3 d’abril a les 13 h.
Convocatòria mobilitat a Xina 2018-19

Programa UPC per realitzar un intercanvi acadèmic en anglès, durant un quadrimestre en una de les universitats de la Xina amb les quals la UPC té acords de col·laboració.

La durada de l’estada serà de 6 mesos improrrogables; a realitzar durant el 1r o el 2n quadrimestre del curs 2018-2019.

Requisits de participació

Podran prendre part en aquesta convocatòria els estudians de la UPC matriculats en estudis oficials i al corrent de pagament de les taxes acadèmiques en un dels centres esmentats anteriorment i que compleixin els requisits següents:

• Tenir la nacionalitat d’un dels països de la Unió Europea, o bé la residència legal a l’Estat Espanyol.
    Nota: Els estudiants de nacionalitat xinesa hauran de consultar amb la Unitat de Mobilitat d’Estudiants del Gabinet de Relacions Internacionals (GRI) els detalls administratius respecte a la seva possible estada a Xina, tenint en compte la seva nacionalitat.
  • Cursar estudis de Grau, de 2n cicle i/o de Màster Universitari durant 2017-2018.
  • Estar en disposició :
    -d’elaborar el Treball/Projecte Final de Grau (TFG/PFG), Final de Carrera (TFC/PFC)  o Final de Màster (TFM/PFM) a la Beihang University durant el 1r o 2n quadrimestre del curs 2018-2019.
    -O bé de cursar assignatures de Màster en anglès a la Tongji University.
  • Per als estudiants de l’àmbit d’arquitectura, estar en disposició de cursar assignatures de projectes o tallers, d’acord amb les instruccions de la seva escola.

Terminis:                     Del 20 de març al 3 d’abril de 2018 a les 13 h.

Informació :                Relacions Internacionals ETSAV

Tel. +34 93 401 78 63

e-mail: international@etsav.upc.edu

Horari:
L'oficina és oberta de 10:00h a 13:00h de dilluns a divendres i dimarts obert de 10:00h a 16:00h

Més informació i formulari de sol·licitud

arxivat sota: , ,