Sou a: Inici / Hemeroteca / X Congrés DOCOMOMO ibèric

X Congrés DOCOMOMO ibèric

Se celebrarà els propers dies 18, 19 i 20 d'abril a Badajoz. Descompte del 15% sobre la quota d'inscripció en un paquet de tres inscripcions.
X Congrés DOCOMOMO ibèric

El fundamento social de la arquitectura; de lo vernáculo y lo moderno, una síntesis cargada de oportunidades

Del 18 al 20 d'abril del 2018, la Fundació DOCOMOMO Ibèric celebrarà el seu X Congrés a Badajoz. Organitzat conjuntament per la Fundació DOCOMOMO Ibèric, el Col·legi Oficial d'Arquitectes d'Extremadura, la Direcció General d'Arquitectura, Conselleria de Sanitat i Polítiques Socials, de la Junta d'Extremadura, així com la Universitat d'Extremadura, l'Institut de Patrimoni Cultural d'Espanya, la Universidade de Évora i la Ordem dos Arquitectos de Portugal, aquest congrés es convoca sota el lema "El fundamento social de la arquitectura; de lo vernáculo y lo Moderno, una síntesis cargada de oportunidades".

S'han previst tres àrees temàtiques: "Del vernacle al modern", "La petjada del moviment modern: els pobles de colonització" i "El patrimoni del moviment modern com a oportunitat i eina de futur".

Seu del Congrés: Palau de Congressos Manuel Rojas, Ronda del Pilar, Badajoz

Comitè Científic: Manuel Fortea Luna (coordinació), Alexandre Alves Costa, María de los Ángeles Durán de las Heras, Carmen Espegel Alonso, María del Mar Lozano Bartolozzi, Maria Martone, Carlos Nárdiz Ortiz, Nicolás Ortega Cantero, Juan Antonio Ortiz Orueta, José Manuel Pedreirinho, Víctor Pérez Escolano, Ismael Sánchez Expósito, Ana Tostões, Ana Vaz Milheiro.

En el plantejament del Congrés existeix, des del seu inici, una voluntat d'interrelacionar Espanya i Portugal dins d'un marc de col·laboració ampli, on es donen a conèixer les Arquitectures de tots dos països i la seva connexió.

Per iniciativa del degà del Col·legi Oficial d'Arquitectes d'Extremadura, entitat col·legial amfitriona, i amb el suport del Ple d'aquest Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes, el Comitè Organitzador posa a disposició dels Col·legis i escoles d'arquitectura un descompte del 15% sobre la quota d'inscripció en un paquet de tres inscripcions a un preu únic de 450 €.

Més informació: http://www.docomomoiberico.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=38&Itemid=56&lang=es

DOCOMOMO X congrès

arxivat sota: ,