PRÒRROGA INSCRIPCIÓ al 4t Seminari Arquitectura i Territori a Osona

12/04/2018

Arquitectes per l’Arquitectura convoca places per assistir al 4t Seminari Arquitectura i Territori a Osona, del 23 al 29 de juliol de 2018. Termini d'inscripció prorrogat fins al 27 de maig

Arquitectes per l’Arquitectura convoca places per assistir al 4t Seminari Arquitectura i Territori a Osona: Arquitectura agrícola i paisatge en transformació, del 23 al 29 de juliol de 2018, adreçat a estudiants de darrer curs i joves arquitectes menors de 30 anys.

L’objecte de treball serà l’estudi de les diverses relacions entre el terreny no urbanitzable i les edificacions agràries i ramaderes. El Seminari vol plantejar els aspectes a tenir en compte per fer del territori un espai lliure fruit de la interacció entre la natura, l’home i les activitats que hi desenvolupa, principalment agràries i ramaderes, tasques que amb el seu desenvolupament configuren la visió dels diferents paisatges.

Àrees a tractar: Implantació, Construcció i Ecologia i Sostenibilitat.

El seminari ‘Arquitectura a Osona: arquitectura agrícola i paisatge en transformació’ tindrà lloc del 23 al 29 de juliol a Sant Agustí de Lluçanès. Estudiants i professors estaran allotjats a la casa rural Mas Bardolet, a uns 30 km de Vic, capital de la comarca. La casa disposa d’habitacions per als assistents, una sala de treball per a instal·lar taules i ordinadors, espai comú per a descans, menjador i cuina pels àpats.

El termini de recepció de CV prorrogat fins al 27 de maig.

[+ info]: http://arqxarq.es/wp-content/uploads/2018/03/Arquitectura-i-Territori-Arquitectura-a-Osona.pdf

seminari