Sou a: Inici / Hemeroteca / Finalistes i seleccionats als Premis FAD 2018

Finalistes i seleccionats als Premis FAD 2018

Un repàs de la presència de l’ETSAV entre els diversos treballs reconeguts pel jurat del premi, una vegada fets públics els finalistes i seleccionats de l'edició d'enguany.
Finalistes i seleccionats als Premis FAD 2018

Premis FAD 2018
60a edició

28 abril 2018_ La 60a edició dels PREMIS FAD ja té designats els finalistes i seleccionats, amb presència de professors i alumni de l'ETSAV. Felicitats al Josep Ricart, Roger Tudó, José Antonio Martinez Lapeña, Rosa Rull, Núria Salvadó, Roger Sauquet, Emiliano López, Jaume Mayol, Irene Pérez, Eduard Callís, Marc Manzano, Margarida Jover i a tota la resta dels equips!

Finalistes

En la categoria d'Arquitectura, el centre cívic Lleialtat Santsenca 1214, a Barcelona, de David Llorente, Josep Ricart, Xavier Ros i Roger Tudó (HArquitectes):

En la mateixa categoria, la rehabilitació de la casa Vicens d'Antoni Gaudí, a Barcelona, obra de José Antonio Martínez Lapeña, Elías Torres i David García (Jamlet):

També en la categoria d'Arquitectura, l'obra casa 1413 a Ullastret, Girona, de David Llorente, Josep Ricart, Xavier Ros i Roger Tudó (HArquitectes):

En la categoria d'interiorisme, destaquem la presència dels Alumni de l'ETSAV: Emiliano López i Mónica Rivera (López Rivera), amb uns apartaments turístics a Santiago de Compostela i Jaume Mayol i Irene Pérez (TEd'A), amb la rehabilitació de Can Picafort, a Santa Margalida.

En la categoria Internacional, també cal mencionar la presència dels Alumni de l'ETSAV Jaume Mayol i Irene Pérez (TEd'A), amb l'escola a Orsonnens, Suïssa:

Menció del Jurat

Cal destacar la Menció del Jurat Pensament i Crítica 2018 al llibre Four Wheelchair-User Architects, de Natalia Pérez, Marta Bordas, Sergio Garcia i Carlos Vidal, arquitectes titulats de l'ETSAV. El Jurat valora que "si bé aquest no és el tipus de llibre habitual entre els finalistes d’un premi de pensament i crítica, el jurat li reconeix l’interès a l’hora de situar l’experiència i la reflexió arquitectònica en primera persona davant una realitat encara molt allunyada de la necessària normalització, l’accessibilitat."

Seleccionats

En la categoria d'Arquitectura, han estat seleccionats els treballs de Manuel Bailo i Rosa Rull (Bailo Rull), Hàbitat Natura, a Sant Cugat del Vallès, i d'Eduard Callís i Guillem Moliner (Unparelld'arquitectes), edifici de serveis a la ciutat esportiva del Morrot, Olot.

En la categoria d'Interiorisme, ha estat seleccionat el treball de Jaume Mayol i Irene Pérez (TEd'A), habitatge de Ca na Laia i en Biel, a Barcelona.

En la categoria de Ciutat i Paisatge, han estat seleccionats els treballs de Jordi Segura i Marc Manzano, intervenció en l'espai públic d'Horta de Sant Joan, i de Margarita Jover (Alday Jover), remodelació del Passeig Vara de Rey a Eivissa.

En la categoria d'Intervencions Efímeres, han estat seleccionats els treballs d'Emiliano López i Mónica Rivera (López Rivera), Umbrales Domésticos, a la galeria Angels, Barcelona, i d'Inés de Rivera, Núria Salvadó, Daniel Lorenzo i Roger Sauquet, Carrer Pilot, a Salou.

Més informació: http://arquinfad.org/premisfad/edicio-en-curs/