Sou a: Inici / Hemeroteca / Premis WONNOW per l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques

Premis WONNOW per l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques

CaixaBank i Microsoft impulsen els Premis WONNOW per premiar l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques. El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny
Premis WONNOW per l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques

CaixaBank i Microsoft llancen els Premis WONNOW Women in Science and Technology awards, una iniciativa que aposta pel talent i pretén impulsar la diversitat i la presència de dones en l'àmbit de la tecnologia i les ciències des de l'inici de la seva carrera professional. Les alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres de les àrees de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques de les 84 universitats espanyoles podran presentar la seva candidatura per optar als premis.

D'una banda, es lliurarà un guardó en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros. D'altra banda, es premiarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank, entitat presidida per Jordi Gual i el conseller delegat de la qual és Gonzalo Gortázar. Se'ls farà un contracte de 6 mesos en format de pràctiques amb possibilitat d'incorporació a l'empresa en finalitzar aquest termini. A més, també es beneficiaran d'un programa de mentoring impartit per Microsoft, que oferirà assessorament sobre aspectes relacionats amb el desenvolupament de la seva carrera professional en la indústria tecnològica.

El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny i es pot fer a través del web www.WonnowAwards.com

[+ info] https://www.caixabank.com/comunicacion/noticia/caixabank-i-microsoft-impulsen-els-premis-wonnow-per-premiar-lexcellencia-femenina-en-carreres-universitaries-tecniques_ca.html?id=40842

arxivat sota: