Sou a: Inici / Hemeroteca / Laboratori Internacional d'Arquitectura col·laborativa Medina de Chauen

Laboratori Internacional d'Arquitectura col·laborativa Medina de Chauen

Oberta la convocatòria al Workshop Internacional del 9 al 18 de juliol de 2018 a Chauen, Marroc. Termini de presentació fins al 18 de maig de 2018
Laboratori Internacional d'Arquitectura col·laborativa Medina de Chauen

Taller Internacional: Medina de Chauen

Workshop Internacional té com a objectiu reforçar les capacitats tècniques col·lectives gràcies a la pràctica pedagògica extradisciplinària en ciutats vulnerables. Es realitzarà un projecte a la Medina de Chauen (Marroc), on desenvoluparem diverses propostes d'espai públic.
L'Ajuntament del poble està interessat a adequar 4 petites places. Amb participació de la comunitat veïnal, un grup de professores i estudiants d'arquitectura de la UPC juntament amb estudiants locals, analitzaran l'espai urbà, estat del patrimoni construït, usos tradicionals i actuals per arribar a unes propostes que millorin l'entorn urbà en tots els seus aspectes. El idioma principal serà l'anglès, juntament amb el castellà, l'àrab i el francès.

Organització: ONGD AlKaria, Associació Base-A, ETSAB - UPC

Patrocinen:

Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat
Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC

Escoles que hi participen:

Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona
Ecole Nationale d’Architecture de Tétouan

Profesores: Karin Hofert, Judit Taberna, Queralt Garriga y Cristina Pardal

Cost: 150 € per cobrir allotjament i esmorzars. Serà obligatori contractar un segur de viatge.

Reconeixement acadèmic: 3 ECTS optatius

Places:

20 places per a estudiants de Grau de l'ETSAB i l'ETSAV. Es prioritzaran les sol·licituds de l'ETSAB

Sol·licituds:

Es pot presentar la sol·licitud fins al 18 de maig de 2018. Envieu un correu electrònic a: relint.etsab@upc.edu amb asumpte: taller CHAUEN_nom cognom, indicant el nom, DNI, correu electrònic, telèfon, pla d'estudis i curs. Adjunteu un únic PDF amb breu CV i carta de motivació.