Sou a: Inici / Hemeroteca / Aprendre arquitectura: les escoles catalanes a debat

Aprendre arquitectura: les escoles catalanes a debat

Conversa entre representants de les escoles catalanes tindrà lloc el dijous 17 de maig de 2018 a les 16:00h al Pavelló Mies van der Rohe
Aprendre arquitectura: les escoles catalanes a debat

En el marc de la Setmana d'Arquitectura, tindrà lloc una conversa entre representants de les escoles catalanes participants al YTAA 2018 entorn de l’ensenyament de l’arquitectura i del projecte final de carrera com a exercici de síntesi i demostració de tot allò après.

El premi d’arquitectura per joves talents Young Talent Architecture Award (YTAA) va néixer el 2016 dins del marc del Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea – Premi Mies van der Rohe (EU Mies Award) amb la voluntat de donar suport als primers passos en la professió als arquitectes acabats de llicenciar. D’aquesta manera el YTAA no només guardona els millors projectes de final de carrera en l’àmbit d’Europa, sinó que esdevé observatori i plataforma de debat d’allò que succeeix a les escoles d’arquitectura.

Podrem sentir les veus de les escoles que han participat a la darrera edició del YTAA i conèixer aquests 18 projectes dels què en són autors:
Joan Martí, Ariadna Gutiérrez, Guillem Pascual, Ander Ushijima, Manuel Milla, Enrique Juan, Adriana García, David Mesa, Marta Delgado, Marta Esqueu, Albert Chavarria, Sergi Sauras, Marco Mosca, Anna Casadevall, Victor Barasoain, Manuel Prieto, Bernat Pedro, Iñigo Ocamica.

16.00 h - 17:15
Projecció de vídeos dels projectes finals de carrera a càrrec dels seus autors, amb intervencions d’Enric Granell (sotsdirector de cultura de la ETSAB), Roger Sauquet (sotsdirector de la ETSAV), Arturo Frediani (cap d'estudis de la ETSA-URV), Adrià Sánchez-Llorens (Cultural Activities Department Collaborator de La Salle) i Ana Cocho-Bermejon (coordinadora acadèmica de la UIC).

17:15 - 18:00
Debat sobre el paper del projecte final de carrera en l'enseyament de l'arquitectura a càrrec d'Enric Granell, Roger Sauquet, Pau de Solà-Morales (director de la ETSA - URV), Marc Arnal Huguet (director de La Salle) i Ana Cocho-Bermejo i com a moderador Jordi Capdevila, president AJAC (Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya).

[+ info i inscripcions] http://miesbcn.com/ca/calendari/aprendre-arquitectura-les-escoles-catalanes-a-debat-setmana-darquitectura-2018/