ETSAB Summer school | WAC18 | Arquitectos de Cabecera

08/06/2018

Convocatòria oberta per a l'escola d'estiu WAC18 a Santa Coloma de Gramenet del 2 al 21 de juliol de 2018. Inscripcions fins al 27 de juny de 2018

Cartografies, projectes i accions al voltant de l'habitatge col·lectiu i de la ciutat existent a través del coneixement profund de l'usuari i les seves circumstàncies.

Arquitectos de Cabecera | oficina d'atenció a la ciutadania

Arquitectes de Capçalera (AC) és una metodologia que neix com a projecte acadèmic a l'ETSAB. Treballant des de l'habitatge col·lectiu a la ciutat existent, pretén apropar la figura de l'arquitecte a la ciutadania, atenent les seves necessitats, i demostrar que seguim sent útils per a la societat en plena crisi econòmica i social.

Amb aquest WAC18 es continua amb l'estudi dels barris connectats a través del riu Besòs, infraestructura metropolitana a la qual treuen el cap 16 dels 20 barris més vulnerables de Catalunya.

Del 2 al 21 de juliol de 2018 a Santa Coloma de Gramenet - Raval Nord-Santa Rosa

Quota d'inscripció: 300€ estudiants de l'ETSAB/ETSAV | 650€ estudiants d'altres universidades | 750€ professionals

Inscripcions obertes fins al 27 de juny de 2018.

S'ha d'enviar al:       summerschool.etsab@upc.edu
amb assumpte:  inscripcion_AC_nombre apellido
adjuntar:      Formulari d'inscripció AC + comprovant de pagament quota completa (300€ | 650€ | 750€)

[+ info] Programa