Sou a: Inici / Hemeroteca / Convocatòria Premis PFC COAM 2018

Convocatòria Premis PFC COAM 2018

S'ha obert la convocatòria dels Premis PFC COAM als Treballs Fi de Grau i Treballs Final de Màster habilitant. El termini de presentació finalitza el 26 de juliol de 2018
Convocatòria Premis PFC COAM 2018

La present convocatòria dels Premis PFC COAM té per objecte el reconeixement de la qualitat dels Treballs Fi de Grau i Màster presentats a les escoles d'arquitectura d'Espanya.

PARTICIPANTS
Podran optar a aquests premis tots els arquitectes que hagin presentat el seu Treball Fi de Grau (o treball de fi de màster habilitant) en alguna de les Escoles d'Arquitectura espanyoles, sense restriccions geogràfiques, durant l'any acadèmic anterior a la convocatòria (entre el 27 de juliol de 2017 i el 26 de juliol de 2018).

PREMIS
S'atorgaran els Premis, reconeixent la qualitat dels tres millors projectes presentats en les següents categories:

ACCESSIBILITAT
SOSTENIBILITAT
URBANISME
PAISATGISME
INNOVACIÓ
INTERVENCIÓ EN EL PATRIMONI
SISTEMA CONSTRUCTIU

El dia 26 de juliol de 2018 és el dia que finalitza el termini d'entrega.

[+ info] http://www.coam.org/es/servicios/concursos/concursos-ocam/premios-pfc-coam-2018

arxivat sota: , , , ,