'El bosc habitat', mostra dels treballs d'alumnes de l'ETSAV a La Floresta

13/06/2018

Del 13 de juny al 16 de juliol l'estació FGC de La Floresta acull una exposició del treballs d'estudiants del TAP IX PTEf. Acte inaugural 13 de juny de 2018 durant tot el dia.

Models alternatius d'habitatge
per a la Floresta

Del 13 de juny al 16 de juliol de 2018 l'estació FGC de La Floresta acull una exposició del treballs d'estudiants de l'ETSAV. Sota el nom 'El bosc habitat' la mostra està composta per 13 treballs, desenvolupats en el marc del TAP IX PTEf, i explora les possibilitats de l'habitatge públic (HPO) en consonància amb l'entorn natural a la Floresta.

Per preservar el medi natural i social del barri i lluitar contra la gentrificació, es proposen solars previstos pel planejament per fer HPO, possibles solars per reubicar les promocions d'HPO, i models alternatius d'accés a l'habitatge, com les cooperatives en regim de cessió d'ús, intercanvi d'habitatges i masoveria urbana.

Acte inaugural 13 de juny de 2018 durant tot el dia.

Consulteu el programa aquí: