Sou a: Inici / Hemeroteca / InnoSpace Summer Crash Course a Sabadell i Eindhoven

InnoSpace Summer Crash Course a Sabadell i Eindhoven

Curs d'estiu del 15 al 19 de juliol de 2018 a Sabadell i Eindhoven en col·laboració amb els estudiants de la Eindhoven Technical University i Utrecht University of Applied Sciences
InnoSpace Summer Crash Course a Sabadell i Eindhoven

Durant el curs d'InnoSpace Summer Crash, treballaràs en un equip per trobar solucions creatives als reptes plantejats per la ciutat d'Eindhoven i Barcelona! El programa consisteix en exercicis d'execució d'equips, tallers en diferents mètodes com el design thinking i el coaching d'experts del camp. Al final de la setmana, presentaràs els teus plans en un pitching battle i, per descomptat, hi haurà una festa després per brindar totes les grans idees.

L'objectiu del Curs d'estiu és superar els buits culturals entre Catalunya i els Països Baixos, generar impacte social i estimular el creixement econòmic mitjançant la creació de noves empreses en ambdós àmbits.

Per part de les universitats tècnica d’Eindhoven i Utrecht s’aportaran 10 estudiants al campus que treballaran amb una metodologia de “design thinking” respecte les idees/reptes proposats amb l’objectiu d’incubar noves start-ups i que els prototips desenvolupats es provin a Sabadell. Aquests estudiants faran el campus a l’Innovation space de la Universitat tècnica d’Eindhoven.

Paral·lelament, es farà a Sabadell un campus seguint la mateixa metodologia dinamitzat per un representant de la Universitat d’Utrecht i connectat per videoconferència amb el campus que es farà simultàniament a Eindhoven. Aquest campus està orientat a estudiants que tinguin una motivació especial per treballar en projectes reals i en col·laboració internacional, i els ajudarà a comprendre millor les dinàmiques de desenvolupament de productes, des de la ideació, prova de concepte, prototipat i producció. El format del campus és “informal”, en un marc inspirador que afavoreixi la creativitat. Un cop acabat el campus, per aquelles idees/reptes que s’hagin analitzat com a viables, el procés de prototipatge continuarà amb els estudiants amb la idea que a mitjà termini s’acabin creant productes comercials.

Número de places: 5-10 estudiants

Data i lloc: del 15 al 19 de juliol de 2018 a Sabadell

E-mail:  innovacio@ajsabadell.cat

[+ info i inscripcions] https://summercrashcourse.nl/