Iñaki Alday, nou director de l'escola d'arquitectura de Tulane, New Orleans

30/07/2018

Iñaki Alday, alumni i exprofessor de l'ETSAV, és des d'aquest mateix agost el nou degà de l'escola d'arquitectura a la Tulane University de New Orleans, USA. Des de l'escola el felicitem l'encoratgem a seguir endavant!

30 juliol 2018_ El president de Tulane, Mike Fitts, destaca que Alday "és un dissenyador de gran renom i un administrador experimentat i innovador. La seva capacitat única d'integrar diferents disciplines per a afrontar els problemes urgents en el disseny urbà i la degradació ambiental el situa al capdavant del seu camp".

Alday deixa enrera l'etapa com a Chair Professor a l'escola d'arquitectura de la University of Virginia, que va ocupar entre el 2011 i 2016. Des del 2016 dirigeix el projecte Yamuna River, un programa interdiscipliari a llarg termini, amb col·laboradors als Estats Units, Europa i Àsia, per a revitalitzar l'ecologia i la relació entre el riu i la vida de Delhi.

Amb la seva sòcia i alumni de l'ETSAV, Margarita Jover —que també serà professora a Tulane— han rebut, entre d'altres, el premi European Urban Public Space, el premi FAD en la categoria de ciutat i paisatge, el premi Garcia Mercadal, el primer premi d'Urban Integration i el premi AZ en la categoria de paisatgisme.

Recentment, Iñaki Alday ha estat president del tribunal de projectes finals al Màster en Arquitectura de l'escola, MArq.

[Més informació sobre el nomenament]

[Presentació. «A note from Dean Alday»]