Sou a: Inici / Hemeroteca / Presentació: «Explotam Son Busquets!»

Presentació: «Explotam Son Busquets!»

El dimecres, 26 de setembre, a les 13:00, presentació a càrrec de Carles Oliver a la sala d'actes de l'ETSAV.
Presentació: «Explotam Son Busquets!»

L'ETSAV i el taller TAP III us conviden el dimecres 26 de setembre, a les 13:00h, a la sala d'actes, a la presentació de:

Carles Oliver
Explotam Son Busquets!

Concurs d'idees per a la caserna de Son Busquets, a Palma de Mallorca, amb un primer premi de 1.000€, un segon premi de 500€ i un tercer premi de 200€.

Organitza l'associació Joves Arquitectes de Mallorca JAM, amb la col·laboració de Taula d'Arquitectura, el TAP III ETSAV, la delegació de Mallorca del Col·legi Oficial d'Arquitectes de les Illes Balears i l'Escola Superior de Disseny de les Illes Balears.

Carles Oliver és arquitecte per l'ETSAB i Premi FAD d'Arquitectura 2018 pel projecte Life Reusing Posidonia (14 habitatges de protecció pública a Sant Ferran, Formentera), desenvolupat amb l'Institut Balear de l'Habitatge IBAVI i dins el programa europeu Life.