Sou a: Inici / Hemeroteca / Audiència Oberta Acreditació Màsters ETSAV

Audiència Oberta Acreditació Màsters ETSAV

Divendres, 5 d'octubre, a les 15:30 hores, a l'Aula T3 tindrà lloc una audiència oberta a tots els membres de la comunitat ETSAV
Audiència Oberta Acreditació Màsters ETSAV

El proper divendres dia 5 d'octubre tindrà lloc la visita de la Comissió que ha d'informar sobre l'acreditació tant del Màster en Arquitectura, MArq, com del Màster en Intervenció Sostenible en el Medi Construït, MISMeC, els dos màsters universitaris que coordina l'Escola.

El procés inclou una audiència oberta a tots els membres de la comunitat per tal que puguin aportar informació, comentaris, crítiques, etc., sobre el funcionament dels dos màsters, a l'aula T3 de 15:30 a 16:00 hores.

L'acreditació és un procés important per la millora dels processos en les titulacions del centre, i la participació una necessitat ineludible. Teniu tota la informació sobre els màsters a les seves web respectives, on hi ha la informació del procés d'acreditació.