XI Seminari Internacional de Recerca en Urbanisme SIIU'19

07/11/2018

Inscripcions obertes fins l'1 de desembre. Barcelona, 13-14 de juny. Santiago de Chile, setembre 2019.

El XI Seminari Internacional de Recerca d'Urbanisme (SIIU) es realitzarà el 2019 i tindrà lloc en dues seus: Barcelona i Santiago de Xile.

L'esdeveniment està organitzat pel Departament d'Urbanisme i Ordenació de Territori de la Universitat Politècnica de Catalunya, a la seu de Barcelona, i la Universidad Católica de Santiago de Chile, la Universidad de Chile i la Universidad de Concepción, conjuntament a la seu de Santiago.

Les dates del seminari són les següents:

Seminari Barcelona: 13 i 14 de Juny 2019
Seminari Santiago de Xile: setembre 2019

Ja està oberta la presentació de resums. La data límit de recepció de propostes és el dia 1 de desembre de 2018. A partir de la present edició, totes les propostes s'hauran d'enviar mitjançant la següent pàgina web, seguint les indicacions.

Call for papers: http://revistes.upc.edu/ojs/index.php/SIIU/pages/view/convocatoria

La finalitat d'aquesta nova plataforma (OJS) és facilitar el procés de revisió per parells i permetre que la publicació resultant del seminari pugui ser indexada en un futur proper. Abans de començar qualsevol enviament, cal registrar-se com a usuari/a en la plataforma i seguir les indicacions del call for papers (format del resum, etc.).

El Comitè organitzador espera comptar amb la vostra participació.