Sou a: Inici / Hemeroteca / 3a Jornada UPC Recircula

3a Jornada UPC Recircula

Solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular als campus. 21 de novembre, Campus Diagonal-Besòs
3a Jornada UPC Recircula

T'interessa conèixer experiències reals d'economia circular als campus?

Vols participar d'un esmorzar contra el malbaratament alimentari?

T'agradaria aplicar l'economia circular en el teu dia a dia?

Això i més a la Jornada #UPCRecircula, vine!

L'objectiu de la Jornada és compartir solucions a reptes reals i urgents de l’economia circular aplicades als campus de la UPC. En el marc de la trobada es presentarà la primera edició del Recircula Challenge, una competició universitària sobre sostenibilitat adreçada a l'estudiantat.

Hi haurà xerrades, tallers i visites on es connectaran els reptes de l'entorn amb la gestió de recursos, la innovació i els valors de sostenibilitat de la UPC.

La jornada s'adreça a PAS, PDI i estudiants de la UPC i a persones i entitats interessades. Per al PDI i PAS serà una activitat reconeguda de formació.

Programa de la Jornada

Formulari d'inscripció