Sou a: Inici / Hemeroteca / Taller transdisciplinari «Construïm ponts, fem via»

Taller transdisciplinari «Construïm ponts, fem via»

22-25 de gener 2019. Pre-inscripció oberta fins el 31 de desembre a la 1a edició del taller
Taller transdisciplinari «Construïm ponts, fem via»

S'obre la pre-inscripció al

Taller transdisciplinari
Construim ponts, fem via

per a estudiants de les escoles d'Arquitectura i Camins de la UPC, coordinats per la professora Eva Oller (ETSECCP) i  el professor Joan Moreno (ETSAV).

El Taller tindrà lloc entre el 22 i 25 de gener i la participació comportarà el reconeixement de 2 crèdits ECTS.

El tema del Taller és el traçat i disseny del tram final de la Carretera de les Aigües entre el Mirador de Torre Baró i el Mirador del Besòs a Barcelona per equips d'estudiants d'ambdues disciplines. Si estàs interessat/da en participar-hi o vols rebre informació sobre les novetats del Taller, envia un correu a taller.transdisciplinari@upc.edu  La data límit per a la pre-inscripció és el 31 de desembre de 2018.

El taller compta amb el suport del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya (COAC), Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya (Camins.cat), l'ETS d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCP-UPC), les ETS d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) i de Barcelona (ETSAB) i de l'Associació per la cultura del disseny en l'obra pública Dobooku

[Per més informació: taller.transdisciplinari@upc.edu]